Betalingsvilkår

Login-in-profile.jpgPROFIL:
Når du køber ydelser eller betaler for at deltage i aktiviteter i Sabro Rideklub foregår det i systemet Klubmodul via klubbens hjemmeside.
Før du kan tilmelde eller betale, skal du oprette en profil på hjemmesiden. Husk dit selvvalgte login og din adgangskode!

• Faste køb og tilmelding til faste ydelser foretages under Tilmelding og køb på forsiden.
  • Tilmelding og betaling for aktiviteter foregår oftest under Aktiviteter på forsiden, og ellers ifølge opslaget om aktiviteten
  • Èngangskøb foretages i Shop i top-menuen

Alle tilmeldinger og betalinger foregår nemt og sikkert med betalingskort via din profil.

Billedresultat for icon creditcardBetaling med betalingskort
Betaling via hjemmesiden sker helt sikkert og krypteret via Nets/DIBS med dit Dankort eller Visa/Dankort eller andet gyldigt betalingskort. Du modtager SMS og mail forud for alle trækninger på det tilmeldte kort.

I forbindelse med den første betaling for en fast ydelse, skal du godkende, at SABR fremover må trække beløbet for ydelsen fra dit betalingskort. Indtil du enten afmelder ydelsen og/eller melder dig ud af klubben.

Beløbet du skal betale for medlemskabet og andre tilmeldte ydelser, trækkes automatisk via dit betalingskort.

Hvis du ikke har betalingskort
Har du ikke mulighed for at betale med betalingskort, skal informationer om den/de ydelser du ønsker at tilkøbe sendes til info@sabrorideklub.dk  Herefter modtager du en elektronisk faktura.
Hver faktura tillægges et administrationsgebyr på 35 kr. Derudover tillægges rykkergebyrer ved evt. for sen betaling.

Rykkergebyrer
1. rykker : 100 kr. pålægges ved overskridelse af betalingsfristen på op til 10 dage.
2. rykker : yderligere 100 kr. pålægges ved overskridelse af betalingsfristen på op til 20 dage.
Inkasso : ved overskridelse af betalingsfristen på mere end 20 dage kan klubben sende betalingskravet til inkasso mod betaling af yderligere 100 kr. i øvrigt i henhold til gældende lovgivning på området.

Relateret billedeHvornår bruger du MobilePay?
Mobilbetaling kan benyttes til enkeltstående køb i klubben. Hvis du fx ønsker at handle i Tutten (cafeteriet)  eller betale for ungdoms- eller breddeaktiviteter mens du er i klubben.
Du kan se koder til at beskrive din betaling HER
Minimums betaling med MobilePay er 20 kr., da klubben betaler gebyr for hver transaktion.