Støttelotto

Lotto.jpgAlle, der er interesserede, har mulighed for at støtte Sabro Rideklub ved at deltage i klubbens STØTTELOTTO.
Din støtte gør en stor forskel - overskuddet går ubeskåret til elevhestenes og klubbens velfærd og udvikling.

To gange om året - efter pinseridt og til jule-bredde-arrangementet - trækker vi lod om gavekort.

1. præmie:  gavekort på 500,- kr. til lokal virksomhed
  2. præmie:  gavekort på 400,- kr. til lokal virksomhed

Der trækkes kun lod blandt de solgte lodder. Ved mere end 100 solgte lodder trækkes yderligere en 3.præmie på 300,- kr.

Prisen for et støttelod er 303,- kr. Det er gyldigt i et kalenderår.

Du kan købe STØTTELOTTO på flere måder:
  • Ønsker du fast at støtte klubben, gøres det på hjemmesidens forside under Tilmelding og køb. Derefter trækkes betalingen automatisk èn gang årligt den 1. januar. Det er muligt at køber flere støttelodder. Evt. afmelding skal ske inden den 1. december via mail til kasserer@sabrorideklub.dk med virkning fra det førstkommende år.
  • Ønsker du ikke at binde dig til at støtte i flere år, kan du købe et-års støttelod igennem hjemmesidens Shop. Uanset hvornår på året du køber et støtte lod derigennem gælder det kun i indeværende år.

Vi ønsker HELD og LYKKE til alle vore støtter!!