Staldansvarlig

Netta har morgenstald alle hverdage (mandag-fredag) og lørdag i ulige uger.

Netta er uddannet examineret træner i 2019 og rider selv (mest dressur) på højt niveau.
Hun underviser part-holdene om mandagen, holdene om onsdagen, holdene om fredagen og springholdene om lørdagen (lige uger). Se holdoversigten HER
Mobil: 42560601
Det er desuden muligt for part- og privatryttere at få eneundervisning af Netta. Dette aftales med hende privat på 60520733

Undervisere

Annie W Pedersen
Underviser elevholdene om tirsdagen og om torsdagen. Se holdoversigten HER
Annie har undervist elevhold på alle niveauer i SABR siden 2005 og har gennemført Træner 1 uddannelsen under DRF.
Hun er selv aktiv dressur-rytter og tilbyder ene-undervisning i dressur.
Kontakt: 30483051.
Mette Nielsen
Underviser elevholdene om lørdagen (ikke springhold). Se holdoversigten HER
Mette er selv aktiv dressur-rytter.
Kontakt: 22378774

Staldarbejdere

Maja Lund Olsen
Staldarbejder med ansvar for eftermiddags indluk og fodring mandage og
weekend-staldarbejder i turnusordning (lørdag eftermiddag, søndag morgen og søndag eftermiddag) samt staldafløser.
Kontakt: 2855 4259
Linea bang Dupont
Staldarbejder med ansvar for eftermiddags indluk og fodring tirsdage torsdage og
Kontakt: 60669154

Cecilie Lund Olsen
Staldarbejder med ansvar for eftermiddags indluk og fodring onsdag samt afløser staldarbejder.
Kontakt: 71783712
Cecilie Wiese
Staldarbejder med ansvar for eftermiddags indluk og fodring fredag samt afløser staldarbejder.
Kontakt: 41154955
Julia Mathilde Grönlund
Weekend-staldarbejder i turnusordning (lørdag eftermiddag, søndag morgen og søndag eftermiddag) og staldafløser.
Kontakt: 3042 6415