Formand

Marie Nielsen
Mail: sabr@sabrorideklub.dk
Mail: info@sabrorideklub.dk

Marie har siddet i bestyrelsen siden 2012 og været formand for klubben siden 2018.
Hun har været tilknyttet klubben siden ca. 2003.
Marie har redet det meste af sit liv og rider fortsat på sine 2 heste.

Kasserer

Inger Jeppesen

Inger blev valgt ind i bestyrelsen i 2019 og har tidligere været revisor for klubben.
Hun har været tilknytte klubben siden ca. 2009, i starten som elevrytter og som mor til elevryttere.
Inger er mor til Isabella og Camilla der siden ca. 2015 har hhv. pony og hest i klubben.

Sekretær

Maja Lund Olsen

Mail: sekretaer@sabrorideklub.dk

Maja blev valgt ind i bestyrelsen ved generalforsamlingen 2023.

Hun rider på elevhold og har parthest og har gjort det i mange år.

Maja har været udvalgsmedlem i flere udvalg siden hun blev gammel nok til at være med.

Formand Hestevelfærdsudvalg

Mette Nielsen

Mette har siddet i bestyrelsen siden 2016 og var fra 2012-2016 klubbens første staldkoordinator.
Hun har redet det meste af sit liv og har været en del af klubben siden ca. 2010, men havde pause pga. uddannelse og arbejde.
Mette har haft sin hest opstaldet i klubben siden ibrugtagningen af boksstalden i 2012.

Elevrytter-repræsentant

Jesper Mathiesen

Elevrytter repræsentant

Mail: elevrepr@sabrorideklub.dk

Jesper blev valgt ind i bestyrelsen som elevrytter repræsentant ved generalforsamlingen 2022.

Han er far til Alma, der går på elevhold og har part på elevhest i klubben.

Formand PR udvalg

Heidi Weibrecht
Heidi er valgt som pr-udvalgsformand bland udvalgets medlemmer efter generalforsamlingen i 2021.
Heidi har, som elevrytter, været medlem af klubben i mange år og hendes datter Amalie rider fortsat på elevhold.

Formand Stævneudvalg

Pernille Lærke Krantz Trant

Pernille er valgt som stævneudvalgsformand i 2021 og har inden da siddet i stævneudvalget i flere år.
Pernille har sin daglige gang i klubben, idet hendes hest står opstaldet i boksstalden.

Formand Ungdomsudvalg

Nanna Liv Kynde Agerskov
Desuden ansvarlig for partordning på klubbens elevheste sammen med Laura Elkrog.

Nanna kom i bestyrelsen i 2018.
Hun har været en del af klubben siden barn og har i perioder som voksen siddet i udvalg og haft pony opstaldet her.

Formand Breddeudvalg

Julia Mathilde Grönlund

Mail: bredde@sabrorideklub.dk

Julia blev valgt ind i bestyrelsen ved generalforsamlingen 2023.

Hun rider på elevhold og har parthest og har gjort det i mange år.

Juliahar været udvalgsmedlem i flere udvalg siden hun blev gammel nok til at være med.

Formand Materiale & Anlægsudvalg

Morten Prinds

Morten blev valgt i bestyrelsen i 2020.
Han er far til Liva, der har været en del af klubben siden ca. 2016 og siden 2019 har haft egen pony i klubben.

Formand Cafeterieudvalg

Joan Madsen

Joan har siddet i bestyrelsen siden 2017.
Hun er mor til Emma og har været en del af klubben og i udvalg siden ca. 2012. De har haft pony opstaldet i klubben siden ca. 2014, dog med pause.