Elevheste
Født: 2006
Højde: 137 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Tobiano-broget med rødbrunt hoved, underhals, bringe og bag. To-farvet man og hale og lille snip på mule
Elevhest siden: December 2015

Timberlake er en sød og frisk pony, der gerne vil arbejde. På staldgangen er han meget let og sød at omgås. Han er i øvrigt dygtig til at springe og elsker en frisk galop.
Bella Elevhest Sabro Rideklub
Højde: 138 cm
Kendetegn: Rød med lys man og hale. Desuden stjerne

Bella er en yderst tålmodig og sød pony, der altid giver sin rytter en god ridetur. Hun nyder at blive redet og kan bruges til nybegynderen såvel som den øvede rytter. På staldgangen kan hun håndteres af alle og elsker at blive striglet.

Fenja Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2005
Højde: ca. 142 cm
Race: Fjordhest
Kendetegn: Lys blak med ål og stor primært lys pandelok.
Elevhest siden: 1. august 2021. Fenja har tidligere været udlånt af Jane Sørensen og før det af Ida Sofie Olesen.

Fenja er en sød og omgængelig pony, som altid giver rytteren en god tur. Hun elsker varieret ridning som ponygames, tur, dressur og spring. Hun kan rides af både begyndere og øvede.

East Shore Elevhest Sabro Rideklub
Højde: 146 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Sort med blis. Har hvid kode på venstre for- og bagben.
Elevhest siden: Juni 2021

East Shore, i daglig tale kaldet Shorty, er en sød men ung vallak. Han gør altid sit bedste for at gøre sin rytter tilfreds. På staldgangen står han bomstille og elsker at blive striglet og nusset omkring.

Verona Elevhest Sabro Rideklub
Højde: 148 cm
Race: Haflinger
Kendetegn: Rød med lang lys man og lys hale. Har stjerne i panden.
Elevhest siden: April 2021

Verona er en flink og energisk hest, der elsker at lave noget. Sød på staldgangen og generelt nem i håndteringen. Går fint i dressur. Aldrig sprunget før hun kom til os, så her øver hun sig og synes det er super sjovt.

Isabell Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2008
Højde: 148 cm
Race: Fjordheste blanding
Kendetegn: Mørk gul med ål
Elevhest siden: Juni 2021

Isabell er flink og meget omgængelig på staldgangen. I ridning er hun sød og altid forsøger at gøre som rytteren ønsker. Isabel er ikke redet meget på bane og øver sig derfor i at gå op ridebane.

Simone Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2009
Højde: 153 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Rødbrun med lang blis.
Elevhest siden: August 2017

Simone kom til rideskolen i marts 2017 og er mor til Pie. Hun er en meget mild hest, der nyder at nusse og går dejligt frisk fremad. Simone er god til de lidt mere rutinerede ryttere og er også en super god springhest.
Zako Elevhest Sabro Rideklub
Højde: 153 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Dunfarvet, dvvs. gylden med sort hale, man og ben. desuden lille hvid snip på mulen
Elevhest siden: Januar 2022

Zako bliver ny elevhest, når han er klar.

Perfect Step Elevhes Sabro Rideklub
Højde: 155 cm
Race: Connemare
Kendetegn: Skimmel
Elevhest siden: Marts 2021

Perfect Step er en sød men ung og urutineret hest.
Step er flink og nem i al omgang, men kan blive usikker hvis man ikke er rolig omkring ham.

Cindy Elevhest Sabro Rideklub
Højde: 158 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Fuks-rød med hvid blis der ender i en lille hvid snip mellem næseborene og en lyserød plet på underlæben. Hvide halvhøje sokker på begge forben og på højre bagben
Elevhest siden: September 2022

Cindy er en yderst velgående hest, der særligt har sin styrke i dressur. Hun har brug for en rolig hånd og trives bedst ved at blive redet for sædet.
Benito Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2013
Højde: 160 cm
Race: Irsk sportshest
Kendetegn: Fuks-rød med smal hvid blis der ender i en lyserød snip mellem næseborerne. Hvid kode på højre for- og bagben og en plet med lyse hår på venstre side af bagparten
Elevhest siden: September 2022

Benito er en let ridelig og selvgående hest der er glad for at blive redet i både dressur og spring. Utrolig nem i al omgang.

Benjamin Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2006
Højde: 162 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Mørk brun med stjerne og lille snip. Hvid kronrand på begge forben og hvide sokker på begge bagben
Elevhest siden: Januar 2017

Benjamin er en rigtig sød hest, som er dygtig til dressur. Benjamin reagerer godt for hjælperne og er nem at ride i skridt, trav og galop.
Elvira Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2005
Højde: 163 cm
Race: Blanding af dansk varmblod og pinto
Kendetegn: Brun med hvid/lyserød snip på mulen. Hvid kode på højre forben og hvide sokker på begge bagben
Elevhest siden: 2011

Elvira er tillidsfuld og rigtig glad for at blive striglet og nusset om. Hun er dygtig til både dressur og spring og kan rides af børn og voksne i alle aldre. Elvira er god til den øvede rytter, der ønsker en hest som kan lidt mere og hun har et fantastisk temperament som også gør hende egnet til begyndere.
Signe Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2011
Højde: ca. 165 cm
Race: Knabstrupper
Kendetegn: Brunplettet med hvid stjerne og meget lille hale. Hvid kronrand ved venstre bagben
Elevhest siden: Juli 2019

Signe er en dejlig energisk hest, der elsker at blive redet.
Hun er sød og rar i al omgang. Går godt i både dressur og spring og kan rides af både letøvede og øvede ryttere.

Heart Elevhest Sabro Rideklub
Født: 2013
Højde: 165 cm
Race: Varmblod
Kendetegn: Mørk brun med 4 hvide sokker
Elevhest siden: April 2022

Heart er en sød og fremadgående hest, der kan rides af både begyndere og øvede. Hun står tålmodigt på staldgangen og nyder en god strigletur.

Toulouse Elevhest Sabro Rideklub
Højde:165 cm
Race: Blanding
Kendetegn: Fuks-rød med en bred hvid blis der ender i en bred lyserød snip imellem næseborerne og lyserød underlæbe. En høj hvid sok på højre forben og hvid kronrand på venstre bagben
Elevhest siden: September 2022

Toulouse er en sød hest, der gør alt for at gøre sin rytter tilfreds. Han er nem i al omgang, men kan i ridningen have behov for at blive guidet, da han endnu ikke er redet meget trods hans alder.